Nowi mieszkańcy w odnowionych budynkach w Kolonii Zgorzelec zmagają się z problemami technicznymi

Odrestaurowane mieszkania w Kolonii Zgorzelec, które wcześniej stały puste, znalazły swoich nowych mieszkańców. Niemniej jednak, razem z początkiem ich zamieszkiwania, pojawiły się różne problemy techniczne. Istniejące defekty wynikały m.in. z błędów popełnionych podczas prac remontowych, wadliwości użytych materiałów budowlanych oraz niewłaściwego użytkowania pomieszczeń przez lokatorów. Gdy tylko lokator zgłasza taki problem, jest on natychmiast przekazywany do wykonawców prac, którzy mają za zadanie naprawić go na podstawie obowiązującej gwarancji.
Rozległe prace renowacyjne, które zostały przeprowadzone w budynkach położonych na terenie Kolonii Zgorzelec, są objęte co najmniej pięcioletnim okresem gwarancyjnym. Jakiekolwiek defekty czy uszkodzenia, które są wynikiem błędów popełnionych przez wykonawców podczas realizacji projektu inwestycyjnego, są usuwane bez zbędnej zwłoki. Zgodnie z klauzulami zawartymi w umowach, wykonawcy mają obowiązek naprawić wszelkie usterki w ciągu 14 dni od momentu otrzymania informacji o problemie od inwestora, którym są Bytomskie Mieszkania.
Nadzór nad wszystkimi pracami było prowadzone przez inspektorów, którzy zostali wybrani w odpowiednim postępowaniu. W sytuacji, gdy podczas użytkowania lokali wykryte zostanie jakiekolwiek naruszenie obowiązków przez inspektorów, zostaną wyciągnięte odpowiednie konsekwencje.